neděle 17. listopadu 2013

"Old Ben" (Obi-wan Kenobi by Knight models)

Před čtyřmi měsíci jsem se pustil do projektu Obi-wana, na kterém jsem toho chtěl spoustu vyzkoušet. S barvami Ferrario šlo vše nezvykle dobře a parádně se mi s nimi pracovalo. Když už ale byla cílová čára v dohledu, vyskytlo se hned několik komplikací a nebylo jisté, že Bena dokončím. 
První takovou infarktovou situací byl nástřik akrylového matného laku Vallejo airbrushem. I když jsem si myslel, že mě nemá v tomto ohledu co překvapit, opak byl pravdou a celý model skončil posetý jemným zrním. Naštěstí se mi to podařilo částečně zachránit nátěrem syntetického laku Model Master. 
Dalším zapeklitým problémem byl dřevěný podstavec, jenž jsem si v autolakovně mého otce chtěl stříknout dvousložkovým akrylem na auta a vyzkoušet tak opět něco nového. Dřevo pod barvou neustále pracovalo a koukatelného výsledku jsem dosáhl až po několika předělávání.
Následovalo lepení figurky na podstavec, kdy jsem si ji na místech úchopu, i přes veškerou opatrnost, trochu podřel a bylo třeba některá místa znovu přemalovat. 
To vše nicméně k figurkařině patří a někdy vše nejde tak, jak bychom chtěli. I přesto si myslím, že výsledek stojí za zveřejnění...


Pod Obi-wana jsem zvolil jednoduchý podstavec z pouštní planety Tatooine. Vzhled popraskané vysušené půdy je dělaný kreklovací barvou (nikoliv lakem!) značky Distress, o které se ještě minimálně jednou a podrobněji v blízké budoucnosti zmíním. A protože rád experimentuji s kontrasty, povrch je barvený Dayglow Pigmenty od Forged Monkey.



Do stínů Jedijské róby jsem se neodpustil opět dát fialovou :) ...


Zlatou perleť na černém podkladu jsem zvolil proto, že v odrazech vytváří iluzi hvězd ve vesmíru. Štítek "Star Wars" jsem si nechal vytisknout v reklamní agentuře.


Žádné komentáře:

Okomentovat